3 augustus 2007

Heb geduld

Hè get. Het muziekje deed het niet. Flink balen, want ik ben nooit zo scheutig met het delen van mijn muziekjes. Nu zou het heel makkelijk zijn om een potje te gaan schelden op Tinypic, maar waarschijnlijk heb ik zelf ergens iets fout gedaan. Ik ben immers geen computernerd.

Inmiddels heb ik het ook via JoepTjoep geprobeerd, maar dat lukte niet omdat het bestandje geen mp3'tje maar een WAVje bleek te zijn. Ik ben geen held in het toveren van mp3 naar wav, dus nou ja... het zit ff niet mee. Tot overmaat van ramp drukte ik net op de verkeerde knopjes en nu is het hele bestandje foetsie. Tralala. Ik hou van mij.

Nu is het vrijdagavond. Dat betekent dat mijn lieve Roomie weer in tha house is en dat ik geen muziekjes op ga nemen. Mijn stem functioneert namelijk alleen als ik helemaal alleen ben. Dat is een hele rare ziekte en naar ik hoop niet chronisch.

Kortom; ik wacht op maandag. Wacht U mee?

Geen opmerkingen: