10 augustus 2007

Naggie Utreg

Zo, volgens mij heb ik alles.

Kilo'tje groente om vanavond wraps te kunnen maken, kilo'tje watermeloen als toetje, mn slaapzak en een spetterende stap-outfit. (Lees: Een simpele doch veel te dure spijkerbroek en een tweetal truitjes, zodat ik kan kiezen.) Ow, en mn slippers. Die heb ik ook. Voor als de zon het in z'n bol krijgt. You never know.

Op naar de trein.
Eens kijken of Utrecht leuk is.
En ervoor zorgen dat Maaike zich een beetje jarig voelt.

Hiephiep? Hoeraa!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hee san,
Veel plezier in utreg, leef je uit!!!

oja enne, ik schrijf niet meer.. misschien ooit wel weer eens... en wat mijn kwaliteiten betreft: ik kan helaas niet met het puntje van mijn tong mijn neus aanraken en ook mijn been niet in mijn nek leggen... dan knappen mijn spieren één voor één af, haha.. Maar ik kan wel een aardig potje korfballen, telt dat ook?

Liefs

Sanne zei

Utrecht is super leuk! Mijn mama woont er sinds een jaar en ik ben er vaak. Ik hou echt van die stad. Wie weet eindig ik er ooit nog eens.
Heel veel plezier!

Anna Denise zei

Utrecht is wel gezellig hoor :-)

Sana zei

Ja, klopt.

Ik denk dat de eindconclusie van ons allen ook wel is dat het Erg Gezellig was. We waren wel verbaasd over het hoge gehalte aan polo's en overhemden... veel studentenballen!