11 september 2007

Shock

Jan -binnen onze vereniging te vergelijken met Joop van den Ende binnen de musicalwereld- stapte op het podium en sprak de volgende legendarische woorden: ".... en we willen natuurlijk een prrrrachtige voorstelling neerzetten, dus vandaar dat is besloten dat er zaterdag een extra generale repetitie zal zijn. Zaterdagochtend voor cast 1 en zaterdagmiddag voor cast 2."


Maar natúúrlijk, Jan. Ik zal er zijn.
Doet me niks hoor, dat ik me volgens mijn strakke schema eigenlijk de hele zaterdag zou moeten vervelen en hooguit af en toe zou ademhalen.


Sjeisse.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

hahaha maar als je er eenmaal bent, is het vast superleuk ! niet dat ze aan mijn 'vrije' zaterdag zouden moeten komen hoor ; )

Anoniem zei

Oei... mijn zaterdag is ook echt heilig! Maar ja, je moet er wat voor overhebben om een mooie voorstelling neer te zetten.. ;)
Succes!

Anoniem zei

En je hebt 't allemaal maar mooi vol gehouden (en hoé als ik dat zo hoor :D)
I'm proud!!