26 november 2007

Niet handig op maandagochtend

Goedemorgen.............................. Ja, goedemorgen...schiet nou maar op................. Welkom bij de NS-klantenservice.................... Dit informatienummer kost.......................... tien cent per minuut.................... Túúrlijk...................... Om u goed van dienst te kunnen zijn, ............................ hoort u zo dadelijk......................... het keuze-menu......................... Gewoon direct een mannetje aan de lijn levert betere dienst... GROM.................................. Heeft u vragen ..................... over het tijdschrift Spoor.................................... toets 1......................... ja, dat tijdschrift zal statistisch gezien de meeste vragen opleveren en hoort ook écht op plaats 1 thuis GRRRROOOMMMM............................ Heeft u vragen....................... man, praat eens dóór!!! .................................over het aanvragen ....................... van een voordeelurenabonnement .................................. kies 2




En toen hing ik op.
IJzersterk nonverbaal protest.
Hier doe ik duidelijk niet aan mee.
Al vrees ik dat ik enkel mijzelve daarmee heb.

3 opmerkingen:

inge zei

daar ben ik ook bang voor. maar irri is het ! als ik hier de dokter bel, krijg ik ook eerst zo'n keuzemenu van een paar minuten à tig cent per minuut... echt te belachelijk !

friet zei

Om nog maar niet te spreken over alle menu's die ik als mw-er door verplicht moet horen terwijl ik gewoon ff een partner moet spreken. En dan moet ik elke scheet ook nog eens registreren. Hopeloos dit Nederlandje!

Fien Funkel zei

Ik ben ook geen fan van keuze menu's. Een hele tijd geleden wilde ik iets van een instantie (ik weet alleen niet meer welke, zo belangrijk was het) weten en mijn ding stond niet bij de keuzes en toen heb ik maar weer opgelegd, om later te bedenken dat er ook een voor-andere-dingen-toets-9-optie was.