18 december 2007

Om 7 uur al klikken..

Ik moest kiezen. Leuk en ontspannend en misschien een beetje leerzaam, of zinvol en leerzaam en misschien een beetje leuk. Het ging over de studie, dus ik neigde toch naar het laatste. Vriendinnetje I. stond er echter op dat ik voor leuk zou kiezen. Roomie was het daar hartgrondig mee eens. En ik? Ik eigenlijk ook wel, maar ik durfde niet zo goed voor alleen maar leuk te kiezen. Ik ben altijd meer van het hard werken en ambitie en de moeilijkste weg enzo. Zoals theatergroep RUIS zo mooi wist te omschrijven: Ik doe niet aan geen vuiltje aan de lucht. Ik zoek altijd wolken.

Toen dacht ik aan afgelopen half jaar... waarin 99% van de tijd zinvol en leerzaam en soms een beetje leuk was. Waarin zelfreflectie 80% van de tijd innam en waar de overige 20% nodig was om bij te komen van die zelfreflectie. F*ck al die serieuzigheid, ik wil nu wel eens even Leuk.

Dus. I made my choice. Leuk. Leuk. Leuk. Komende periode heb ik als keuzevak Bewegen en creatieve communicatie:
- Schrijven van teksten, zowel columns, gedichten als artikelen
- Zelf dansen en kijken naar dans
- Theater, improviseren en zelf leren spelen. Theatraal leren kijken
- Fotografie/film, leren kijken en denken vanuit beelden
- Kijkcursus; vanuit verschillende brillen kijken naar bewegen en sport


Tja. En daarom zit ik nu dus om 7 uur 's ochtends al achter het peeceetje. Er moest ingeschreven worden door 1 simpel klikje en de inschrijving startte om 7 uur. En ow my teddybear wat ben ik blij dat ik om 2 seconden over 7 klikte, want van alle aangeboden keuzemodules is de mijne nu vol en dat lijkt me een goed teken. Hoezee!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

dat klinkt zeker als drie keer leuk !!!

goeie keuze. zeker weten.

Anoniem zei

congrats meid! Ik ben trots op du!

Nathalie zei

Jeetje.. bij ons beginnen dat soort dingen om 10 uur 's ochtends. Een stuk beter... toch wel...

Maar, zoals hierboven al gezegd: klinkt als een geweldig keuzevak! Zo heb ik ze niet. ;) (Ik mag over anderhalve maand met het keuzevak seksualiteit beginnen, wat niet spannend, erg droog en taai en niveauloos schijnt te zijn.)

Gefeli dus, met je succesvolle inschrijving en je leuke keus. :)

karin r. zei

Klinkt allemaal erg interessant en leuk!

Even iets anders, ik heb het idee dat ik steeds meer moet gaan invullen in die reactieboxjes!

Sana zei

I know. Ik ben ook niet erg blij met de reactiedinges van Blogger. Heb alleen geen idee hoe 't minder kan...

Anoniem zei

Superleuk joh! Ik ben benieuwd wat je er van vindt!