27 januari 2008

Sana in shock

He, zoek je een neukmaatje?
Je hebt vrienden, vriendinnen en neukmaatjes.
Ik wil je neukmaatje wel zijn?

Ik las -onderwijl op MSN met Hem- hardop de ondertiteling van het MTV-programma Virgin Diaries voor aan mn huisgenootje. Mijn shockeffect verplaatste zich razendsnel naar haar. Ze draaide haar hoofd heel verbaasd naar me toe en keek me met grote ogen aan, zo van 'maar dát had ik niet verwacht!'.

Haar shock leek nog erger dan de mijne.

Toen besefte ik dat zij heel eventjes
dacht dat ik mijn MSN-gesprek voorlas.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

hahaha bij mijn neefjes heet het nog 'netjes' 'gaanmeisjes'. meisjes om mee te gáán, verder niets ; )

karin r. zei

Ik kreeg ooit ook zo'n verzoek.
Daar schoot m'n mond eerst van open en toen weer dicht en toen
moest ik heel hard lachen.

De man was (is) zevenendertig.