19 januari 2008

Sana ziet een verband

Eerder op de dag, aan de telefoon

Hé San, wat was je aan het doen?
Ha Sis. Niets bijzonders, even een berg afwas wegwerken en aan het meebleren met Room Eleven.
Wat?
Room Eleven, kom op, dat ken je toch wel? Ga me niet vertellen dat JIJ dat niet kent.
Owwww Room Eleven..., ja met dat ene geweldige liedje.

Zij begint en ik val in: "I wanne be your guitar, than you would know exactly how to tune me, when I'm screaming only blue notes....!"

We lachen nog wat en besluiten samen dat het echt een geweldig nummer is.


Later op de avond, bij Hem*

Zo, even een muziekje hoor. Waar hou je van?
Pfff ja jemig, waar hou ik van... van van alles.
Dus... Ja... goed. Ken je Room Eleven?
Wat?!?!?! Ken jij dat ook? Dat heb ik vandaag al de hele dag gedraaid.. dat is de muziek waarmee ik afwas, waarmee ik relax en waarmee ik mezelf oppimp als ik me klote voel.
Haha, ja, Room Eleven is écht goed. Vooral dat ene nummer.

Hij begint en ik val in: "I wanne be your guitar, than you would know exactly how to tune me, when I'm screaming only blue notes....!"



KLIK !!

* Hem = hij die vooral niets wil weten van hoe meisjes dat onderling allemaal doorbellen/smsen/faxen/MSNen/telepathieën, maar hem = ook hij die eigenlijk wel graag hier een stukje wil zien over gisteravond. Dus bij deze. Asjeblief ;-) .

3 opmerkingen:

Anoniem zei

zoals altijd, als het gaat om muziek, laat harrie het weer afweten...
hij is niet verder gekomen dan the beatles en clouseau.....

maar leuk dat Zij dat wel wisten te waarderen!!!

Anoniem zei

zoo! sana schrijft best een boel!

en is heeeeel vroeg wakker of heel laat nog

karin r. zei

Hmm...

Room Eleven is bij mij
heel even exit.