3 februari 2008

Sana goes hak-op-de-tak

Werd vanmorgen wakker van 't zonnetje en dacht 'oh lekker, met 'n boterhammetje en 'n kopje thee in de tuin'. Ergens binnen nu en een fiks aantal dagen ga ik voor 't eerst afrijden. Maakte vanmiddag de lekkerste tomatensaus ooit. Bedacht me net dat ik morgen one minute of fame heb op school waarin ik mijzelf op ludieke wijze mag presenteren. Er zal gezongen, gedanst, geschilderd en gedicht worden. In één minuut ja. Verder ben ik langzaam afscheid aan 't nemen van mijn Snoopy-pyjamabroek.


4 opmerkingen:

Anoniem zei

ja lekker zonnetje, spannend afrijden en de lekkerste tomatensausjes zien er niet altijd persé ook zo uit. die one minute of fame wordt toch zeker wel gefilmd ook ? en ga je dan nog één laatste keer in snoopy-pyamabroek ?

; )

Anoniem zei

succes met afrijden hou ons op de hoogte!

Anoniem zei

Afscheid nemen van een lievelingspyjama is heel erg... ik weet er alles van.

karin r. zei

Pff, ik zou dan helemaal
geen one minute of fame
willen.

En ik heb toevallig net
mijn bruine bonensoep
weer in de kast gezet
om ook pasghetti te maken.
(ja, pasghetti.)