20 mei 2008

Sana had allang de schaar gegrepen

Wat zou haar
haar
voor haar
betekenen?



6 opmerkingen:

Anoniem zei

oh dat vind ik nou helemaal niks he dat langer haar jakkes

Anoniem zei

kracht.

Nathalie zei

Op mijn middelbare school zat een meisje met van dat superlange haar. Officieel brunette, maar al jarenlang hoogblond geverfd. De gespleten punten waren niet te tellen, en dat het doder dan dood was, was op meters afstand te zien.
Toch bleef het altijd lang.

Wij zeggen soms wel eens dat mannen raar doen over hun haar. Dat niemand eraan mag zitten, omdat het dan niet meer goed zit. Maar jij volgt HNTM, toch? Je moet ze daar eens bekijken... Ze worden tot modellen omgetoverd maar huilen bij iedere centimeter die eraf gaat.
Vrouwen en lang haar is iets... Behalve dat het vrouwelijk staat móet er nog iets achter zitten. Waarschijnlijk hangen wij gewoon onze hele identiteit aan ons kapsel op. (Kijk je toevallig ook Dames in de dop? Michella doet dat extréém.)

Anoniem zei

wat het voor haar zou betekenen...... geen idee. Maar als ik het haar zo lang zou hebben dan had ik er last van... maar zou het prachtig vinden!

Anoniem zei

Inge heeft gelijk. Het duidt op kracht, gezondheid. Aan lang (en gezond) haar valt instinctief op te maken dat iemand vele jaren lang onafgebroken op een heel gezond dieet heeft gestaan. Het is een evolutionair statussymbool. Daarom houden mannen van lang haar, al is dit dooorgaans onbewust.

karin r. zei

schoonheid dacht ik meteen.