22 november 2009

Sana doet zoals degene die ze zou willen zijn

.. of nou ja, zo probeer ik dus nu te leven en dat bevalt ui-ter-ma-te goed! Klinkt een beetje zweverig en is het misschien ook wel, maar ach en wel en wee, een portie zweverigheid op z'n tijd is goed voor iedereen. Ben veuls te hyper om het allemaal uit te leggen, maar neem van mij aan: het gaat goed met mij.

I live to learn en I learn to live (zo zong Beth vanmorgen in mijn oren, terwijl ik mijn ochtendwandeling over de dijk maakte - want ik doe zoals degene waarvan ik zou willen dat ik zou zijn(?!?)) en geniet.

Ik geniet.

Afgelopen weekend was Inge hier. We kochten 4,5 kilo aan boeken, maakte stoere schaduwfoto's (en gekke foto's in de bieb, waar Inge ooit nog iets mee gaat doen?), zongen van You don't know en een ingewikkeld liedje van ene Tanita. Ik haalde haar over (hulde!) om Catan te proberen en zij liet zich overhalen. En genoot. En wilde nog een keer. We kochten een heleboel meuk bij de Action, kookten een overheerlijk maaltje, sliepen een gat(je) in de dag en we probeerden haar nieuwe camera uit.



Het was fijn. En het is nog steeds fijn. Ik werd vanmorgen wakker met zo'n wow-ik-heb-gisteravond-echt-een-toffe-verjaardag-gehad-gevoel. Ik zeg schrijf je, dat is een goed gevoel.

Daarnaast heb ik een soort van vakantie. Het leven gaat gewoon door, net als ballet, de gymles, de muziekafspraken en alle andere dingen, maar ik hoef even niet naar Amersfoort te kachelen om te werken. Dat scheelt toch zo'n 44 uur per week. Ook best een goed gevoel.

Eindelijk tijd om: door de gevallen herfstbladeren te banjeren, mijn muziekmap te vernieuwen, sollicitatiebrieven te schrijven, uitgebreid te koken, mijn lapjesdeken af te maken, lange brieven te schrijven, ballet te oefenen, pilates/poweryoga te starten, te schilderen, piano te spelen, gitaar te spelen, m'n kennis van de opleiding te updaten, boeken te lezen, liedjes te schrijven (zou het dan echt?!), koekjes te bakken, uitgebreid in bad te gaan en vooral heel veel af te spreken met vriendinnetjes. Want ik lief ze zo.



Dus.
Mij hoor je voorlopig niet klagen.

3 opmerkingen:

Zeekraai zei

da 's mooi...
dat je zo goed in je vel zit.

goed hè ?

van Inge
en Ilja
en ...

Sandra !

( wie wil er bomen ruilen voor 'n graan ? )

Anoniem zei

...geniet... :)

(en stiekum ook jaloers, hoe doe je dat nou toch?)

Gelukkig ben ik een vriendinnetje van je en mag ik het van je leren.

x F

inge zei

@anders, ik ruil één houtje voor twee granen. deal? ; )

@polletje, zingt beth niet I wanna learn and I wanna live? #kweeniehoor en #teluiomtegooglen

genieten is goed.
samen genieten was ook Erg Fijn.
ik lief jou ook!

maarreh... 'door de gevallen herfstbladeren te banjeren, mijn muziekmap te vernieuwen, sollicitatiebrieven te schrijven, uitgebreid te koken, mijn lapjesdeken af te maken, lange brieven te schrijven, ballet te oefenen, pilates/poweryoga te starten, te schilderen, piano te spelen, gitaar te spelen, m'n kennis van de opleiding te updaten, boeken te lezen, liedjes te schrijven (zou het dan echt?!), koekjes te bakken, uitgebreid in bad te gaan en vooral heel veel af te spreken met vriendinnetjes.'

hoezo lekker kalm an? ; P