18 november 2009

Sana stelde het kijken ervan al driemaal uit

... en dit komt ervan.



Ik droomde dat ik in de finale zat.
Ik was keurig op tijd, mocht een prachtige rode, strapless zwierjurk aan en wist dat mijn geliefde 'publiek' al ergens in de stad van bestemming aan het winkelen was, in afwachting op de Grote Avond.

Ik ging me omkleden - ergens in een klein, benauwd hokje - en ontdekte dat ik wel een huidskleurige string had aangedaan, maar niet over mijn bh had nagedacht. Blauw. Met allerlei figuurtjes op de bandjes.

En ineens flitste al die tv-fragmenten door m'n hoofd waarin wannabe-modellen worden gewaarschuwd dat ze bij een go-see en bij shoots a l t i j d huidskleurig ondergoed aan moeten doen, want stel je voor dat je een wit fladderig ding aan moet... dan staat die knalrode bh met bloemetjes toch een beetje jammer.

Ik stuntelde op mijn high-heels de weg op en liep kilometers. Aan het eind van de weg zou mijn mobieltje liggen en zou ik mijn geliefde 'publiek' kunnen smsen of ze allerlei soorten huidskleurig ondergoed voor me wilden scoren.

Ik wilde immers winnen?!


En toen werd ik wakker......... Heb nog m'n best gedaan verder te dromen, was uiteraard erg benieuwd naar hoe het zou aflopen, maar helaas. Gelukkig heb ik morgen ein-de-lijk tijd om Benelux Next Top Model te zien.