30 juli 2007

Groot contrast

Het leuke van een heel vies huis is dat het stofzuigen extra leuk is. Als je om de 2 a 3 dagen stofzuigt, hoor je vast en zeker véél minder rikketik en ratelderatel dan dat ik vanmorgen hoorde toen ik na uhm.. nou ja... na héél lang mijn kamer zoog. Alle haarspeldjes, kledingetiketjes, stofjes, dode beestjes en andere ongewenste viezigheidjes zijn verdwenen.

Ook stoffen is volgens mij véél leuker als je doekje echt pikzwart is nadat je het over dat ene onzichtbare randje hebt gehaald, i.p.v. dat er maar enkele pluisjes aan blijven plakken.
Niets is toch plezieriger als elk half uur een schoon sopje moeten aanmaken omdat het oorspronkelijke sopje geen sopje meer is, maar een heksensoep... Dan weet zie je tenminste waar je het voor doet.

Mijn kamer is weer schoon.
De rest van het huis ook, overigens.

Eindelijk.

1 opmerking:

Fien Funkel zei

Zo gaat dat bij mij vaak ook. En dan weer heerlijk genieten van een schoon en fris huis!