16 augustus 2007

Hoe ik mij vandaag niet verveelde


... en wat we vanavond eten...

Note to Roomie:
Hij ziet er vanavond anders uit i.v.m. dikke laag
paneermeel en geraspte kaas. Da's nou eenmaal lekkerder.
Maar ja, dan zie je mijn kunstwerk niet.
Vandaar nu alvast een voorproefkijkje.






Ow, enne, deze maakte ik ook:


Sjookoolaadebrootje.
Maar die is al op!

En nu ga ik me maar eens bezig houden met écht belangrijke zaken. Op naar een poging om mijzelf om te toveren tot een wonderschone prinses. Ik moet op de pasfoto. Leve mijn nieuwe OV!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Jammer dat dat broodje al op is want die is heul lekker weet ik uit ervaring.

Maar ik verheug me op wat in de ovenschaal zit. Vast errug lekker!

Al weet ik niet wat er allemaal in zit.

Teig zei

Wat is dat rode? Tomaat-iets? En dat groene? De ham herken ik en maakt dat ik het nooit van mijn leven zou willen eten, maar toch eetsmakelijk alvast ;-)!

Sana zei

Rood = Gegrilde paprika (uit pot)
Groen = Prei

De ham had je goed, haha.
Net gegeten, en het was heerlijk!

Anoniem zei

Jammie jammie!

Ik kan het bijna niet aan. Ik ben op een mega gezond, verantwoord en door dietiste begeleid eetpatroon gezet maar chocoladebroodjes... aaaah!
Het ziet er zo heerlijk uit!
Dan ga ik vanavond maar -geheel verantwoord- voor mij en mijn moeder koken. Oef.