16 augustus 2007

Overgave

Hij kan dat. Zonder enige moeite geeft hij zich over aan het feit dat het nu eenmaal geen échte zomer is geworden dit jaar. Het zal 'm een worst wezen. Gewoon blijven ademen en genieten van dat wat er wel is. Hij is er een ster in. Heerlijk onbevangen.

14 augustus 2007. Een datum waarbij ik al snel zon associeer, en zwemmen in een meertje en beachvolleyballen en barbeknoeien en meer van dat. Maar nee. Ik zat in de auto bij Thom van vijf en luisterde naar Kerst in Sesamstraat. Geen zomer, geen zon? Prima. Zappen we gewoon door naar Kerst. Moeiteloos. Ik doe mee.

En dan maar hopen op een mooie voorzomer in 2008! Omdat ik me nu eenmaal niet zo makkelijk overgeef. (Wel aan kerstliedjes in de zomer trouwens, dat is heerlijk. Maar niet aan het feit dat potjandikkie alweer regent!)

Geen opmerkingen: