9 oktober 2007

Momentje van verwondering

Het is de wereld op zijn kop als je in één weekend hoort dat je pleegpapa de deelnemers van 'Op zoek naar Evita' bij naam en toenaam kent en vol enthousiasme vertelt waarom hij denkt dat Suzan of Marjolein gaat winnen en dat je vader elke zondagavond aan de buis gekluisterd zit om naar Gooische Vrouwen te kijken.

Waar is toch die tijd dat mannen op zondagavond gewoon naar Studio Sport zaten te kijken en wij als onschuldige, lieve kleine muisjes op onze pantoffeltjes door het huis slopen? (En stiekem met de afstandsbediening van onze eigen televisie vanuit de keuken probeerden of we Studiosport konden wegzappen?)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

nou, in die tijd leef ik nog wel hoor ! qua papa dan...

Anoniem zei

Heerlijk san, als ik thuis van werk meld ik me aan op msn, check ik mijn mail en kijk ik op je blog, vaste prik. Je behoort tot mijn gewoontes! :)

Groetsel van een frietsel

Sana zei

Dat zijn nog eens goede gewoontes!!! Ik hou durvan! ;)