6 maart 2008

Sana & Roomie doen 'n gokje, wie volgt?

Zo schrijf je niets, zo schrijf je zomaar drie logjes op één dag. Waarvan twee over mijn favoriete televisie-programma's. Maar dat u niet denkt dat ik geen hobbies heb hoor. Ik heb nu eenmaal een zwak voor programma's als Boer Zoekt Vrouw, America's Next Top Model, De Gouden Kooi, Big Brother, Idols, Expeditie Robinson en Peking Express. En ook voor Baby Te Huur, Say No To The Knife, De Lama's en Wie Is De Mol.

Over laatstgenoemde het volgende - en ik raad pen en papier aan:
Edo is niet de mol, omdat z'n fysieke gesteldheid hem minder in staat stelt om mollenacties uit te voeren. Regina is niet de mol, omdat ze telkens zo übernaïef en quasi onschuldig uit d'r ogen staat te kijken als ze geconfronteerd wordt met haar gefakete mollengedrag, terwijl ik denk dat ze, als ware ze de echte mol, dat heus wel een stuk vrouwelijker en dus slinkser aan had kunnen pakken. Dennis is niet de mol, omdat 'ie zo ontzettend fanatiek en competitief in het spel staat, dat het volledig tegen zijn natuur in zou gaan om spelletjes te moeten saboteren.

Ow en Edo is natuurlijk de mol, juist omdat niemand het verwacht van zo'n groots iemand en omdat 'ie met iedereen hele goede vriendjes is. Die doet geen vlieg kwaad. En Regina is hoogstwaarschijnlijk de mol, omdat ze opvallend raar doet en zo overduidelijk haar mollenacties laat blijken, dat iedereen verwacht dat ze het enkel doet om hen op een verkeerd spoor te zetten door zichzelf verdacht te maken. Als laatste denk ik dat Dennis de mol is, omdat 'ie, toen 'ie levend begraven werd onder de lopende band met zand, heus wel heel erg veel langer in dat hol had kunnen blijven. Dat strookte voor geen meter met zijn drive to win.

Dus.
Ik ben er wel uit.
En jullie?



Sana
Edo is de mol, shit ik moet weg ik moet nu echt kiezen, ehm..... Dennis de winnaar.

Roomie
Dennis is de mol, Edo de winnaar.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Tja, ik zat er naast, ik dacht aan Edo, manlief had het wel goed... voor het eerst in al die series.

karin r. zei

Het is inmiddels bekend.
(En had je *dat* verwacht?)