19 april 2008

Sana is een plant

Ik dacht dat ik wel goed lag in de groep. Oké, natuurlijk ben ook ik soms een onmogelijk wezen; te dominant, te passief, te perfectionistisch of te duidelijk aanwezig. Maar dat is soms. Meestal functioneer ik -dacht ik- hartstike prima. Ons werd gevraagd om even de Belbintest in te vullen, om te kijken wie welke rol in het groepsproces inneemt.

En ik?
Ik ben een plant.
Holadiejee.

Het deed mij denken aan een passief, achteroverleunend typje die zich af en toe laat bedienen van wat water en zonnestralen. Een consumerend kasplantje.. zoiets.
No way natuurlijk dat ik de uitslag van die test zou doormailen naar supervisor en medesupervisanten. Kom nou! Ik heb een (blijkbaar schijn-)imago hoog te houden.

Op het laatste moment nog even gechecked wat het eigenlijk inhoudt, zo'n rol van een plant. Had ik gelijk moeten doen. Leve mijn irreële vooroordelen, want hiephoi! Ik ben een Plant.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

nou, van harte ! wel eentje die tegen nachtvorst kan, hoop ik ? ; )

(heb even gekeken naar die test, maar even teveel input te vroeg op de dag hoor ; )

Anoniem zei

Gefeliciteerd! Een plant zijn lijkt me best leuk. Maar dan wel een buitenplant. Een cactus ofzo. ;-)Lijkt me wel wat voor mij. Haha! Leuk logje, Sana.

Anoniem zei

het was stil hier.. gelukkig ben je er weer!

karin r. zei

ik dacht het al
voordat ik de test deed.

maar ik ben ook
een plant. :-)

Nathalie zei

Ik heb deze vorig jaar voor mn studie moeten invullen, en ik ben ook een plant. ;)
En 't klinkt inderdaad saaier dan 't is. ;)