24 september 2008

Sana @ Paradise Beach

'Poeh', verzuchtte ik, liggend aan Paradise Beach in Griekenland, 'ik ben echt zóóó tevreden. Ik bedoel, kijk nou, alles is er: een zacht zonnetje, een fijne zonnebril, het geluid van de kabbelende golven, een heerlijk boek (EBB).. beter kan ik toch niet wensen?'



We moesten er allebei even over na denken,
en toen formuleerden we in koor hetzelfde
een totaal ander antwoord:

'Een vent', was wat mn Roomie dacht dat ik bedoelde.
Maar nee. Dat was niet wat ik miste.

'Kouwu kóóóólaaa', was mijn kreet.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

gatver. hahaha. maar smaken verschillen ; )

vond je 't boek dan?

(en ik las je stukje hieronder gister al, maar wist niet wat erop te zeggen en was vergeten nog even 'welkom trug dan!!!' achter te laten.
bij deze.)

Anoniem zei

en.....nu ben je terug in kikkerlandje en kun je een fles cola buiten zetten en is ie in no time koud....

altijd fijn om wee rthuis te zijn!

welkom terug