11 augustus 2009

Sana is alweer terug

Ik was zomaar in Geneve.
En genoot, als ware het zes weken,
in plaats van krap tweeënhalve dag.

We jubelden omstebeurt kreten als
'aaaaaah, we zijn samen in Frankrijk!!'
en
'aaaaaah, dit is echt zooooo raar!!!'.

Terwijl we op onze luchtbedjes lagen te kabbelen,
sprong ik van de hak op de tak,
niet wetend wat ik het eerst moest vertellen.
Zo enthousiast.

Er was zoveel dat verteld moest worden, en ik realiseerde me dat zij zo'n vriendin is met wie je niet één of twee dingen te delen hebt, maar gewoon alles - en tot in de details. Ik ben blij als zij over een paar daagjes ook weer met haar voeten op Nederlandse bodem staat.













Verder knuffelde ik veel met ZI, kleedde haar aan - en uit, verschoonde een luier, deed haar in bad, gaf haar een fruithap, stopte twintig stukjes brood in dat mondje, kroop met haar door het gras, dreef met haar in het meer van Geneve, keek naar hoe ze bellen blies door een rietje en beklom samen met haar & haar ouders een berg.













Het was geweldig. Ik heb mijn kampeer- en bergbeklimknobbel gevonden en kan van niets anders meer dromen dan Meer Van Dit. En van Meer Met Hen. En Meer Met Anderen. En en en en en en.....

Gelukkig mag ik over twee weekjes weer.
Kamperen.
Maar dan met haar.

Best leuk.
Leven.

10 opmerkingen:

harrie in de warrie zei

je hebt in ieder geval een leuke twee dagen gehad en prachtige foto's gemaakt zo te zien!

A* zei

Wauw...

x

Fien-Funkel zei

Wauw!
Ik vind het zo mooi om te lezen met hoeveel enthousiasme en gevoel jij kunt schrijven!
Super dat je zo van hen hebt genoten.

A* zei

Het is mss wel een opdringerig of raar voorstel, dat risico neem ik dan maar ff, maar ik heb die cd binnen van Sara Lov, die ik 'ontdekte' dankzij jouw linkje. Die hele cd is briljant (maar wel 20 euro bij t bekende bolle blauwe mannetje) en ik weet niet of jij m zelf al hebt? Want ik dacht dus, anders wil ik m wel voor je kopieren.....

xx

Sana zei

Raar of opdringerig?
Ik vind het vooral lief en handig :-) .

Dus... ik ben voor!!!

Ik PB je mn mailadres wel ff via V., of kom je daar niet meer?

A* zei

Als ik zou weten wat V was....
Ik ben aan het denken....

x

Sana zei

Hm.
Heb de verkeerde gemaild... Dus....

Als jij nou ff je emailadres mailt naar sanaschrijft@hotmail.com, dan komt het helemaal goed. Alsnog.

x

A* zei

Hahaha, en jij een verkeerde om een cd vragen ;-)

Ik mail je...

x

Nathalie zei

Ligt Genève niet in Zwitserland? (A)

www.martinemussies.nl zei

Aaaaaaah, wat heb jij een heerlijke tijd gehad! Goed zo! En ja, ik herken het, hoor, wat je schrijft, dat het wel zes weken leken... dat had ik in Zweden, dat leek wel een jaar, haha. Gewoon omdat ik van elk moment zo bewust genoten heb. Net als jij! :) Liefs van Martine