5 augustus 2008

Sana mijmert een welkom

Ik schreef er al eerder even over :
KLIK.


Wat niet is,
kan zal nu snel komen.
Sterker nog:
over 5 nachtjes hoort het er te zijn.

Maar ach, zijn/haar* moeder
is ook bijna altijd te laat,
dus het zal mij benieuwen.

Morgen ben ik de hele dag daar,
onder het mom van studeren,
-want dat gaat beter in een andere omgeving-,

maar ha!,
u en ik weten natuurlijk wel,
dat ik gewoon heel hard hoop
dat die vliezen breken

*PLONS*

en dat ik dan heel hard roep:
En nu?!?



*later doorhalen wat niet van toepassing is

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Oh, Sana... wat bijzonder! Prachtig logje. Ik ben heel benieuwd!

Anoniem zei

hahaha ik help 't je hopen!!! om er bij te mogen zijn is zó speciaal...

en die kikker heeft Peuter ook!

heel veel succes en sterkte voor de mama met de laatste loodjes èn de bevalling en ik wacht op de eerste fotootjes van nieuw leven... zucht =)

(schoonzus èn oude oppas van Peuter inmiddels de 37 weken gepasseerd, ik wacht ook met smart !)

Aukje zei

Spannend!!!!!!