15 februari 2010

Sana maakte vandaag

De nacht bracht moord, doodslag en injectienaalden waardoor ik niets zou voelen, maar wel zou meemaken. Gelukkig bracht de dag leukere dingen:





















Een rokje. Zelfgemaakt dus, he. Er mag geapplaudisseerd worden. Of gedanst. Dat deden wij namelijk, in onze nieuwe rokjes. Zij een tweekantenrokje met bloemetjes en stippen, en ik een rokje met ballen en een 'kanten' randje aan de onderkant. Wat niet van kant is, maar waar ik nog geen beter woord voor gevonden heb. Ik ben één en al blijheid.






















En koekjes. Die maakte ik ook nog. Ergens tussen acht en negen vanmorgen. De nacht was gelukkig klaar, en ik wilde koekjes. Havermoutkoekjes. Dat ze iets te kort in de oven hadden gelegen, is lekker niet te zien op de foto.

's Avonds stond er nog een potje ballet op het programma en nu kruip ik met een Chai Latte op de bank voor een aflevering van Toren C.

Ik zeg,
dit is een mooie dag.
(Doe me ook eens zo'n nacht.)

2 opmerkingen:

Janny zei

Ziet er leuk en professioneel uit hoor!! En dat op 1 dag gemaakt.

victorian inn bed and breakfast zei

These are the best destinations for the family eating out. These places are mostly famous for their atmosphere and all the amenities and facilities as well as enjoy the nature's glory. enjoy all the sumptuous and delicious foods for sure. These are the best destinations for travel, adventure, thrills, ambiance and a best place for a memorable journey.